Mein Mindz: 1 an de blogging


Uitati ca am ajuns la un an de blogging. In aceasta perioada am scris pe blog de toate rahaturile.

In ultimele luni nu am mai scris atat de des deoarece m-am plictisit de blog si parca nu mai simt aceeai detasare in momentul in care scriu, dar sper ca intr-un moment sa o regasesc.

Cam atat pentru azi, la multi ani si traiasca blogul! 🙂 😀

Revin.

2 gânduri despre &8222;Mein Mindz: 1 an de blogging&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

