Cum îţi poţi face un blog gratis pe .ro?


Ce este un blog? Scurt şi la obiect:

Un blog este un site web editat de o singură persoană sau un grup de persoane axat pe noutăţi
şi experienţe proprii (unei persoane) sau intrinseci (unei organizaţii).

Numele de blog vine de la „web log” care a devenit „weblog” şi apoi „blog”.

Cu ce te poate ajuta un blog? Să fii cineva!

Pe internet poţi să fii cineva sau să nu se ştie de tine.
De exemplu, persoanele din showbiz au majoritatea câte un blog pentru că le ajută să îşi
promoveze imaginea pe internet. Desigur ele folosesc numele lor real deoarece vor să fie găsite pe Google
şi alte motoare de căutare cu numele lor, însă asta nu e o
regulă pentru bloguri, poţi face unul sub orice nume şi pe orice temă (de exemplu: „Blog despre cărţi”).

Unde pot să-mi fac un blog gratis? Bine că avem de unde alege 🙂

Sunt multe platforme de blogging, adică pe care poţi să îţi faci blog gratuit pe subdomeniu în .ro.
Dacă le-am numărat bine sunt vreo 9 sau 10. Dar n-am să scriu despre fiecare ci am ales eu una care cred că e cea mai
bună: NextBlog.ro

De ce aia? Pentru că poate concura cu succes unele platforme renumite internaţional şi partea
bună e că e în română. Apoi mai dă 1 GB de spaţiu pentru upload, are 800 de teme unice,
2 domenii scurte pentru bloguri (nbl.ro, 1nb.ro), module de seo (All in one SEO şi WordPress SEO),
module de Youtube, galerii; mă rog tot tacâmu’ . Mai pui că au numai vreo 90 de bloguri deci mai sunt subdomenii
libere gârlă 😛 .

În concluzie dacă vreţi un blog gratuit mergeţi pe www.nextblog.ro .

2 gânduri despre &8222;Cum îţi poţi face un blog gratis pe .ro?&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

