Importanţa social media în SEO


Nu am mai scris de ceva timp pe blog pentru că nu am găsit un subiect despre care să scriu. Într-o perioadă scriam de târâturile şi rablamentele din media, dar mi s-a cam dus spiritul critic 🙂 şi am început să studiez şi să testez din ce în ce mai mult SEO. Hmm, cât m-am schimbat, îi criticam pe ăia şi mai scriam câte ceva din experienţele personale şi viaţa mea şi am început să scriu din ce în ce mai multe de optimizare SEO. Gata, trec peste limbajul intern şi să trecem la treabă ( 🙂 ).

Precum reiese şi din titlu vreau să scriu părerea mea despre importanţa social media în SEO, un subiect destul de controversat printre SEO-masteri, dar nu sunt unul dintre ei, ci eu sunt unul care face câte un experiment din când în când şi vede rezultatele. Până la experimente mă mai documentez din mai multe surse şi rezultaltele le păstrez pentru mine, nu sunt egoist, dar îmi apreciez munca şi sper să mă apuc serios de treabă odată. Spun asta de jumătate de an, dar nimic concret deoarece mai multe lucruri mă incomodează şi mă împiedică să mă apuc de treabă.

Revenind la importanţa social media în SEO, pot spune că răspunsul pe care îl voi da în rândurile ce urmează este unul bazat pe câteva experimente, dar rezultatele pot fi deduse logic. Motoarele de căutare oferă tot mai multă importanţă social media-ului, şansele ca un articol / pagină fără backlinkuri să urce în primele poziţii să fie enorme. Fac referire la likeurile, tweeturile, pinteresturile etc organice, adică nu generate printr-o reţea în care se face schimb, ci organic, date de către vizitatorii siteului, fără a fi forţaţi. Dacă o iau logic , tot la acelaşi rezultat ajung, fără a face vreun test. Motoarele de căutare vor să scape de siteurile care fac spam şi adaugă conţinut pentru motoarele de căutare, nu şi conţinut folositor vizitatorilor, aşa că se trece la ceea ce apreciază utilizatorii, şi unde să găsească aceste informaţii decât pe reţelele sociale, asftfel, paginile distribuite pe reţele sociale au de câştigat şi urcă foarte uşor şi repede în Google.  Dacă social SEO, să-i spun aşa, este însoţit de o campanie de link buildingul care dă semne de organicitate, atunci totul este perfect şi primele pagini îţi sunt garantate.

Sper că m-am făcut înţeles şi nu promit nimic, dar în următoarele articole s-ar putea să vorbesc detaliat despre social seo.

Baftă!

5 gânduri despre &8222;Importanţa social media în SEO&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

