Jocuri cu masini


Am deja ceva timp că nu am mai scris pe blog, aşa că revin cu un nou articol despre jocuri, dar nu despre jocuri în general, ci despre jocuri cu masini.Probabil cu toţii am jucat jocuri cu masini când eram mici. Băieţi sau fete, cu siguranţă am jucat astfel de jocuri pentru că ele sunt tentante. În primul rând, băieţii le joacă pentru că maşinile sunt element reprezentativ al masculinităţii, cel puţin aşa credem, de aici şi explicaţia pentru care băieţii joacă jocuri cu masini, în al doilea rând, fetele joacă aceste jocuri fie că sunt atrase de automobile, fie că pur şi simplu jocurile cu masini par o curiozitate pentru ele pentru că băieţii le joacă cu atât entuziasm şi sunt atât de încântaţi de ele şi spun că poate merită o şansă şi aceste jocuri, merită încercate, dar, în general, după testele fetelor rezultatul este nefavorabil jocurilor cu masini, ele spunând că băieţii joacă cele mai urâte jocuri care pot exista, mai bune sunt şi jocurile cu tractoare şi cai, totul se explică simplu, e treabă de genetică aici. 🙂

Trecând peste toate explicaţiile date anterior, jocurile cu masini chiar sunt ceva interesant, şi vă mărturisesc că şi eu, deşi am trecut de vârsta de 17 ani, încă le mai joc când mă plictisesc, asta dacă nu găsesc altceva interesant de făcut, şi cum găsesc în general, mă mai joc şi eu jocuri cu masini când n-am ce face şi sunt plictisit, dar asta se întâmplă foarte rar.

Aşadar, în calitate de fost jucător de jocuri, dependent într-o anumită perioadă, nu pot decât să vă îndemn să jucaţi jocuri cu masini în timpul liber.

Succes la jucat!

 

PS: Ăsta-i postul cu numărul 50 pe acest blog! Party people!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

