Jocuri Scooby Doo


Astăzi stăteam şi mă gândeam cu melancolie la perioada în care eram copil. Nu-mi păsa de nimeni şi nimic şi stăteam toată ziua şi mă jucam, mă mai uitam la desene animate şi frecam menta cu fericire. Acum au intervenit tot felul de probleme, încât de puţine ori mai am timp să pierd timpul.

Mă gândeam la jocurile pe care le jucam şi la desenele animate pe care le urmăream cu plăcere, fără a rata vreun episod din desenul animat preferat. Am apreciat mai multe desene animate, dar cel mai mult mi-au plăcut cele cu Scooby Doo.

Căutând pe net despre Scooby Doo, să văd cum se prezintă onlineul :), am descoperit jocuri Scooby Doo şi pot spune că le-am luat la rând şi le-am jucat cu plăcere. De fiecare dată când voi avea puţin timp liber îmi voi aduce aminte de jocurile cu Scooby Doo şi voi acorda puţin timp acestor jocuri.

Încercaţi şi voi aceste jocuri şi postaţi-vă părerea, dacă vreţi, într-un comentariu la acest articol.

2 gânduri despre &8222;Jocuri Scooby Doo&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

