Romania s-a dat dracu’


Am ceva timp de cand n-am mai scris, asa ca incep prin a va saluta si a va anunta ca am revenit si apuc, din nou, sa comentez ceea ce se intampla prin tara noastra, draguta Romania, cu ai sai hidosi(si prosti) politicieni care au adus-o in pragul unei crize politice. Aceasta criza politica nu face decat sa adanceasca criza financiara si sa ne bage in ra*at si mai mult.Acum Base e suspendat, Crin da petrecere ca e presedinte(second hand) si Ponta roade oasele ce mai cad de la Crin. Dom’ Base a intrat in campanie, imi place sa-l vad ca sa mai rad si eu putin de tentativele lui de manipulare, esuate uneori. Degeaba se chinuie el sa comunice pe Twitter si Facebook cu lumea, cred eu, ca e plictisita de aceleasi promisiuni facute de politicieni si poate in final isi vor da seama ce e demagogia si cum merg treburile cu ea. In fine, trecand peste toate acestea, Base va ramane Mr. President pentru ca nu se va prezenta jumatate din populatia Romaniei la vot care sa voteze „DA”, nici daca ar fi obligati prin lege, nici daca li s-ar da bani, mai ales daca va fi foarte cald in acea zi.

M-am plictisit de toate aceste stiri si de fiecare data schimb canalul la TV cand se vorbeste de ei, pur si simplu sunt satul de aceleasi stiri peste tot, fara un cuvant modificat.

 

Adio, tara mea draga! (Ne va amaneta, distruge sau vinde Fo(u)ndul. 🙂 )

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

