PR update. Crestere.


Astazi am sesizat o modificare a Google Page Rank-ului. Am verificat pe forumul Arenaweb.ro sa vad daca se discuta despre asta, daca a fost un update „global” sau doar PR-ul blogului a fost updatat. Dupa verificare am constatat ca a fost un update „global”.

Dupa cum spune si titlul acestui articol, PR-ul blogului Mein Mindz a crescut. Daca pana acum a avut PR 3, asta de foarte mult timp, cred ca de la primul update pe care l-a prins are PR 3, a crescut la Page Rank 4. O cifra care ma bucura, avand in vedere ca este un PR bunicel, il pot considera inca un motiv in plus pentru a mai scrie pe acest blog pentru ca intr-o perioada, va marturisesc cu rusine, ma cam batea gandul sa renunt sa mai scriu pe blog, dar se pare ca a venit premisa perfecta pentru a scrie.

In genere, sunt multumit de acest update in ceea ce priveste Page Rankul siteurilor mele, unele au crescut, altele s-au stabilizat si au acelasi PR. Voi ce parere aveti de acest update?

6 gânduri despre &8222;PR update. Crestere.&8221;

    • Multumesc.
      Nu am idei. Stau in fata Wp-ului si ma uit ca o maimuta la el in cautarea unei idei despre care as putea scrie, dar nimic. Mai am cate o idee din cand in cand, dar imi trece repede. 🙂

      Apreciază

  1. Eu stiu sa scriu, chiar intr-o perioada am avut un job serios de content writer, dar treburile n-au mai mers, pentru ca nu mai avean timp sa invat si o dadeam uneori cu scoala in bara.
    Repet, problema in cazul meu este lipsa de inspiratie, chiar nu stiu ce sa scriu.

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

