Impresii


In ultima perioada nu am mai scris deloc. Motivul… nu il stiu nici eu. Ma holbez in panoul WP si nu am nicio idee despre ce as putea scrie. Am postat zilele trecute o imagine si cateva cuvinte in legatura cu acea eroare de pe Unguru’ Bulan Shop, cam atat.

In ultima perioada mi s-au intamplat multe si am avut parte sa trec prin multe evenimente. Cred ca nimic din toate acestea nu ar avea rost sa le povestesc aici. Sunt intamplari tampite, altele-s fericite, iar altele-s de-a dreptul idioate, dar nimic interesant, asta consider eu.

Cu groaza ma gandesc ca in 2 saptamani voi incepe scoala si ma ingrozesc ca nu am citit prea mult din cat mi-a profu’ de Romana. Asa-s eu, ca orice roman, prefer sa las totul pe ultima clipa, dar nu m-am lecuit inca. Intotdeauna mi-a iesit totul ce am facut in ultimul moment deoarece am fost impins si incurajat de graba, asa ca, nici de aceasta data nu imi este frica, ma scot eu cumva… imi permit deocamdata. De foarte mult timp imi propun sa devin un om serios si sa ma debarasez de lene, dar intotdeauna am spus ca nu e momentul, inca astept, dar nu stiu pana cand. Nu sunt multe lucruri care ma motiveaza, dar incerc din cele existente sa imi trag destula energie pentru a lua decizia cea mare. 🙂

Numele articolului nu este unul foarte potrivit, dar treaca-mearga, in fine, imi propun multe, dar voi vedea ce voi putea realiza. Va tin la curent si sper sa scriu mai des. Asta o veti vedea cu siguranta.

Succese!

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

