Blog Awards ii premiaza pe cei care se aboneaza la newsletter!


BlogAwards.ro a lansat un (super) concurs prin care anunta ca ofera premii pentru cei care se aboneaza la newsletter. Nimic mai simplu, te subscrii si scrii un scurt articol pe blogul tau, asta este una din cerintele de participare.

Premiile pe care le acorda Blog Awards sunt un netbook (marelui castigator) si 4 stick-uri de memorie (finalistilor).

Sincer, eu, nu am castigat niciodata nimic la un concurs, ma refer la noroc, nu la concursuri de performanta pentru ca la acestea am mai castigat uneori ceva, asa ca, astept cu sufletul la gura sa vad evolutia concursului si sa vad daca, poate, de aceasta data am noroc.

Nu pot decat sa va urez bafta tuturor!

PS: Acesta articol poarta numarul 160 pe acest blog… poate acest numar imi va aduce noroc. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

