Marketingul afiliat


De ceva timp imi trecea prin cap sa incerc marketingul afiliat. In Era Internetului, probabil aproape toti stim ce este marketingul afiliat, iar pentru cei care nu stiu, le recomand sa citeasca asta (link catre Wikipedia).

Am auzit multi webmasteri laudandu-se cu banii pe care ii scot din marketingul afiliat si mi-am zis si eu sa-l incerc. Sunt la inceput, am un site de r….t, dar totusi am vandut cateva produse. Numarul produselor si comisioanele pe care le-am facut nu le precizez deoarece sunt de-a dreptul hilare, dar imi asum aceste cifre deoarece nu am fost foarte preocupat de imbunatatire lor. De acum incerc sa ma axez o perioada pe marketing afiliat pentru ca am observat, pe pielea mea, ca se poate castiga binisor, dar … intr-adevar … cat muncesti … atat primesti. In cazul meu, a tronat lenea, cam tot atat mi-a iesit..

Imi propun sa optimizez siteul si sa vad ce iese. Desi am un CTR destul de mare, vanzarile sunt mitititele, e criza. Acum sunt intr-o „sesiune de documentare” in tot ceea ce priveste marketingul afiliat. Altceva ce am observat este ca nu poti vinde sosete pe un site care vinde televizoare, se intelege ideea. Am incercat sa pun cateva bannere(cu link de afiliat) pe un site de sport cu trafic maricel si sa vad daca da vreun vizitator un clic, dar rezultatul a fost cel pe care l-am asteptat… dupa cateva mii de vizitatori si afisari, nici un clic. Decat asa, mai bine, un site mititel cu 10-20 de vizitatori interesati sa cumpere ceva, care poate mai si cumpara ceva din cand. Asta-i concluzia mea.

M-apuc acum fac mai multe siteuri si sa vad ce iese. Nu am de gand sa ma imbogatesc, dar poate imi mai iese si mie ceva. Totul merita incercat. Ii dau o sansa si marketingului afiliat.

O zi buna tuturor si… ‘sa trecem la treaba’!

2 gânduri despre &8222;Marketingul afiliat&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

