Un nou update Google Penguin


Matt Cutts şi comunităţile de webmasteri din toată lumea anunţă un nou update al algoritmului de căutare Google Penguin. Acesta vizează în special domeniile exact-match, adică acele domenii care sunt compuse exact din cuvintele cheie pe care doreşte să urce în SERP webmasterul.

Până acum se considera că aceste domenii au o oarecare importanţă în plus faţă de domeniile care nu sunt compuse din cuvinte cheie, dar acum acestea sunt la egalitate. Acest update a adus de la sine o penalizare de 0,6% a saiturilor în limba engleză, conform informaţiilor oferite de Matt Cutts. Se estimează aceeaşi cifră asupra tuturor căutărilor, dar cu unele plusuri sau minusuri.

Deja în comunităţile de webmasteri româneşti au apărut primele reacţii în urma acestui update, unii se laudă de bine, alţii se plâng de rău, dar eu consider acest update un pas în plus către încurajarea brandingului. Google doreşte ca brandingul să ia amploare printre webmasteri deoarece el implică şi desfăşurarea de campanii de promovare Adwords. E părerea mea şi poate fi greşită, dar este o pistă posibilă.

 

Deocamdată nu am observat schimbări majore în căutări, voi ce părere aveţi, ce aduce şi ce v-a adus acest update al pinguinului turbat?

2 gânduri despre &8222;Un nou update Google Penguin&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

