Vremea schimbărilor


A venit vremea schimbărilor. Nu am mai scris de mai mult de o săptămână pe blog. Motivele sunt multe, chiar prea multe pentru a le înşira aici, dar în fine principalul motiv este schimbarea pe care doresc să o fac. Doresc să mă schimb, nu neapărat radical, dar doresc să mă şlefuiesc, dacă pot spune aşa.

În mare propunerile mele converg spre a îmi face un viitor. Deşi şansele sunt limitate, aproape inexistente dacă mă uit în jur, dar doresc să fac tot ceea ce pot pentru a îmi asigura un minimum viitor. M-am apucat să învăţ, nu ca un tocilar, ci învăţ ca un elev normal, cel puţin aşa cred. Până acum nu am fost cel mai bun elev al familiei, dar am avut performanţe şcolare decente, dar având în vedere interesul pe care l-am acordat învăţării, prefer să nu comentez. De acum încerc să învăt cât pot, iar online-ul să îl trec în plan secund deoarece îl consider singura cauză care mă oprea din învăţare. De fapt, online-ul nu mă lua de gât şi îmi spunea să nu învăţ, eu sunt singurul vinovat deoarece nu ştiu să îl folosesc raţional. Până acum pierdeam multe ore degeaba, stând fără sens în faţa calculatorului, bineînţeles mai dese erau momentele în care mă documentam despre ultimele updateuri în SEO. Ceea ce doresc este să înlătur acele momente în care pierd timpul degeaba în faţa PCului şi să acord timp doar ultimei activităţi menţionate anterior. Asta nu înseamnă că voi dispărea din online, în niciun caz. mai degrabă, voi fi prezent în online, dar undercover. Nu voi mai scrie atât de mult pe forumuri, dar blogul îl voi actualiza cât de des pot, promit.

De data asta este tot, revin cât de curând posibil cu noi idei, gânduri, impresii sau orice altceva. Baftă tuturor!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

