PR-ul pentru unii bloggeri


De câteva săptămâni observ în blogosferă o mulţime de bloggeri care scriu despre PR update, de la 1 octombrie. nu e blogger să nu scrie pe undeva despre PR update. Vă încălzeşte PR-ul, vă creşte audienţa, comentatorii sau altceva?

Nu, cu siguranţă. Nu vă înţeleg de ce scrieţi de PR update de parcă ar fi nu-ştiu-ce eveniment extra-important care vă aduce nu-ştiu-ce beneficiu. Sunteţi luaţi de mirajul PR-ului şi nu vă pasă de altceva. Mă uit la unii bloggeri serioşi, din punctu meu de vedere, scriu bine, sunt oameni întregi… şi ghici ce… scriu că aşteaptă PR update-ul pentru că „au ei surse sigure”, „un neica-nimeni a calculat şi trebuie să fie astăzi”, „nu a fost ieri PR update pentru că mi-a spus o sursă sigură că au să-l actualizeze” şi tot felul de stereotipuri de genul peste tot.

Nu vă lăsaţi luaţi de mirajul PR update-ului, PR-ul nu redă decât starea blogului vostru, nimic altceva. Dacă Google te-a depistat că vinzi linkuri purcede la scăderea PR-ului sau chiar la aducerea lui la 0 (zero), dacă este cazul.

E o nebunie… şi sper să vă daţi seama că gândiţi greşit… vă veţi da seama asta cândva, sper curând.

 

Edit: E 6 noiembrie si nu s-a facut update. Domnii care sustin ca trebuia sa se faca intre 30 octombrie si 2 noiembrie, ce spuneti?

3 gânduri despre &8222;PR-ul pentru unii bloggeri&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

