DD vă îmbogăţeşte dintr-o mişcare


Nu am mai comentat de mul ştiri la modă, mondenităţi de ceva timp pentru că m-am cam plictisit de acest lucru, dar de această dată nu mă pot abţine. Dan Diaconescu are o nouă idee prin care ar putea oferi românilor ‘nşpe mii de locuri de muncă. Nimic mai simplu, a lansat siteul care îi va îmbogăţi pe jumătate din români cât ai spune „DDjobs”.

De la început siteul a dat dovadă de neprofesionalism din punct de vedere SEO, paginile având noindex şi modul de scriere al URL-urilor fiind cel mai prost posibil. Acum văd că problemele s-au remediat, dar văd că viitorii îmbogăţiţi sunt agramaţi şi folosesc limbajul Messenger, o mare parte dintre articole fiind copiate.

Undeva este ceva bun în această idee, dar ea a fost demagogizată şi ridiculizată prin toate promisiunile lui DD. Cred că această idee a fost copiată de pe forumul Arenaweb.ro, unde băieţii s-au adunat să scrie pe Attackmedia şi au planuri mari cu acest site. În cazul lor, dacă se vor ţine de treabă şi vor scrie vor reuşi să înregistreze câştiguri frumuşele, dar în cazul proiectului lui Dan Diaconescu nu pot spune din ce parte va veni insuccesul, dar acesta e inevitabil. Bănuiesc din ce părţi vor fi loviţi, dar deocamdată prefer să nu mă pronunţ.

 

Aştept să-i văd pe cei care câştigă miliardele promise de DDjobs. :))

4 gânduri despre &8222;DD vă îmbogăţeşte dintr-o mişcare&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

