Despre români în general


Dacă tot zilele acestea am auzit numai imnul şi mesaje precum „La mulţi ani, România!” şi „La mulţi ani, români!” m-am decis să scriu un articol despre români în general.

De când mă ştiu am trăit printre români şi am avut parte să văd atât oameni normali, cât şi oameni dereglaţi, inepţi, idioţi de-a dreptul.  Voi încerca să fiu cât se poate de serios şi să analizez situaţia din punct de vedere obiectiv, dar îmi este greu din moment ce văd în fiecare zi oameni care parc-ar fi căzut din cer, care nu ştiu cum îi cheamă, dar care se dau şmecheri.

Nu îmi este foarte uşor s-o spun, dar, în fine, naţie mai răutăcioască decât românul nu cred că există. Am avut zilele acestea ocazia să asist la o serie de certuri între oameni pe care îi cunosc de mult timp şi îi credeam oameni întregi care fac parte dintr-un grup din care fac parte de mult timp şi am crezut că ne înţelegem şi suntem prieteni, dar se pare că m-am înşelat rău.

Pe scurt, unul dintre prietenii mei a avut o problemă, iar un altul, cică cel mai bun prieten al lui, l-a lucrat şi astfel s-au ajuns la certuri urâte între toţi prietenii mei.

Realizez că duşmanii-mi sunt cei mai buni prieteni, în timp ce prietenii sunt acolo de umplutură pentru a-şi mai câştiga vreun beneficiu de pe urma mea. Bine că am câţiva prieteni adevăraţi, în care mă încred li sunt sigur că-mi vor fi alături şi mă vor ajuta dacă vor putea.

Pe final, vă reamintesc şi subliniez că românii sunt cei mai răutăcioşi, bineînţeles cu unele excepţii. Probabil aborigenii, papuaşii se înţeleg mult mai bine decât românii. Situaţia anterior amintită poate fi văzută  foarte bine şi în lumea politică românească, ştiţi bine la ce mă refer.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

