Confuz


În ultima perioadă mă macină din ce în ce mai mult gânduri cu privire la viitorul meu. Sunt într-o perioadă în care iau decizii importante pentru viaţa, sunt într-o zonă oarecum decisivă a vieţii mele. Am mai scris asta şi o repet, îmi este frică de ceea ce voi ajunge şi nu cred că este nevoie de vreo explicaţie dacă ne uităm bine în jurul nostru.

Dezavantajul meu este că pe cât urăsc eu competivitatea, pe atât se pune accent mai mare pe ea şi lumea se transformă într-un concurs general, în care dacă eşti cel mai bun rezişti, dacă nu eşti supus distrugerii treptate.

Încă nu m-am hotârăt în ce mă voi specializa, doar am vagi idei în ceea ce priveşte latura domeniului în care mă voi specializa, dar nimic mai mult.  Deşi cred că îmi voi căuta în online un job în care nu am nevoie de o specializare, vreau să mă specializez în ceva, încă nu ştiu în ce.

M-aş îndrepta spre programare, dar îmi este frică că nu mă voi descurca deoarece termin liceul la profil uman şi, într-un fel, sunt constrâns să mă îndrept către facultăţi cu profil uman, în plus că eu sunt interesat mai mult de programarea web, în niciun caz, de programarea orientată pe obiecte precum C++ sau altele.

În fine, sper să fac alegerea corectă şi să îmi construiesc un viitor decent. Sper să îmi dispară această stare de confuzie. Ştiu că sună ciudat, dar nesiguranţa mi-a distrus multe planuri, de ce nu ar face-o şi de această dată, deşi încerc să fiu cât pot de sigur pe mine?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

