Am scăpat şi de alegerile parlamentare


Am scăpat şi de alegerile parlamentare şi deja încep să se vadă primele efecte ale aflării rezultatelor. S-a aflat că au câştigat cei de la USL cu o majoritate covârşitoare, ceea ce îi face pe membrii partidelor contracandidate să tremure de frica lor. Nu ţin cu niciun partid, nu am favoriţi, pur şi simplu nu ma pe cine vota şi nu cred că sunt singurul care spune.

Nu cred că cei de la USL vor face ceva, dar, pe de altă parte, cred că dacă ar fi fost ales un alt partid nu ar fi făcut nici el nimic. Este clar că interesele lor primează, puţin îi interesează de cei care i-au ales după ce şi-au atins scopul. Alegătorii sunt importanţi doar în perioada campaniei electorale în care sunt mituiţi, minţiţi, asfixiaţi cu tot felul de prostii şi promisiuni din partea partidelor, iar câştigător este partidul care ştie să facă mai multe promisiuni, ştie să mintă mai bine.

Ar fi frumos dacă s-ar introduce o lege care să verifice îndeplinirea promisiunilor celor aleşi. E simplu, dacă nu ai făcut ceea ce ai, demis, altul în loc. Ăla dacă nu face ce promite, la fel, următorul. Pare un scenariu copilăresc, dar, în fine, cred că ar fi o soluţie pentru trierea candidaţilor, pentru ca cei mai buni să rămână. Nu cred că România nu are oameni de valoare, dar acei oameni, chiar de există, preferă să rămână anonimi, să-şi ducă viaţa de azi pe mâine din salarii mici, în loc să apară în faţa lumii şi să facă tot felul de promisiuni. E un lux să fii deputat sau parlamentar. Odată ajuns acolo te-ai asigurat, bani ai, maşină ai, femei – faci rost ş.a.m.d. Greu este să ajungi, dar dacă ai nişte bani şi îi investeşti în pixuri, găleţi, mici, ulei, făină, peşte, mită pentru prostime, locul acolo-ţi este asigurat.

Asta-i România, mă resemnez, nu avem ce-i face. Chiar de am dori să o schimbăm, nu avem şanse, este prea târziu…

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

