Ninge din nou. România paralizată, din nou.


De acum sunt câteva săptămâni de când s-a aşternut zăpada şi observ că deja au început să apară probleme, ca în orice an, din cauza zăpezii. Multe sate din ţară sunt izolate şi nimeni, din partea statului, nu face niciun efort pentru a-i ajuta pe oamenii ăia. Uneori se mai trezesc să trimită pompieri, jandarmi sau militari pentru a-i ajuta pe oameni, dar şi ei, la rândul lor, rămân blocaţi şi rareori ajung la oameni să-i ajute deoarece nu au maşini suficient de puternice pentru a face faţă zăpezii.

Şi uite aşa, iar e iarnă şi România e paralizată, din nou. În zona în care stau eu ninge de mai mult de 10 ore fără oprire şi observ foarte rar vreun utilaj de deszăpezire, în condiţiile prin zonă trec multe maşini. Şoferii sunt obligaţi să se descurce cum pot. Îşi pun lanţuri, se ajută unii pe alţii, se tractează, niciun ajutor din partea celor votaţi. Nu e deloc aşa cum zicea ‘nea Ponta acu’ vreo săptămână şi ceva… în timpul campaniei electorale… că iarna aceasta nu vor fi probleme din cauza ninsorii, că va interveni el dacă va fi cazul şi alte prostii de genul ăsta. Deh, campanie electorală. În locul, din respect pentru proştii pe care îi conduce aş tăcea, dar nu am văzut niciodată lucrul ăsta la vreun om politic.

Ajung din nou la nişte idei care mă zdruncină de câţiva ani, deşi încerc să le înlătur, îmi este greu. Ideile despre care spun sunt total antipatriotice, sunt scârbit de ţara în care trăiesc, dar nu de locuri sau de oamenii care trăiesc aici, ci de oamenii politici care au distrus-o şi au făcut oamenii să ajungă în situaţia în care sunt. Prefer să nu continui să scriu despre acest subiect pentru că în timp ce depun efortul de a scrie acest articol s-ar putea să rămân înzăpezit în casă. Nu îi aştept pe inepţii ăia cu „lopatele” să mă ajute să ies din casă pentru că nu le-aş suporta feţele de dobitoci nicio secundă.

În concluzie, baftă tuturor la deszăpezit şi vă urez Sărbători fericite şi… iarnă uşoară şi sper să nu rămâneţi(rămân) înzăpeziţi(înzăpezit) pe undeva!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

