Adio, 2012!


Mai sunt două săptămâni şi s-a terminat încă un an, 2012. Adio, 2012! Trag linie şi adun ceea ce am făcut în acest an. Stau bine, mă gândesc, analizez, reanalizez şi iar mă gândesc ce am reuşit şi ce nu am reuşit să fac din ceea ce mi-am propus să fac în acest an.

Concluziile sunt dezamăgitoare, nu am reuşit să fac mare lucru din ceea ce mi-am propus, dar nici cu ceea ce am făcut nu mi-e ruşine. Am reuşit să adun informaţii despre optimizarea SEO, destul de multe, chiar am şi reuşit să le aplic cu succes în proiectele la care am lucrat şi lucrez. Dezamăgirea mea este că nu am reuşit să mă apuc de toate proiectele de care am vrut, fie nu am avut timp, fie atunci când avut eram prea obosit şi îmi trebuia neapărat o pauză şi, astfel, nu am mai materializat nimic din ceea ce-mi propusesem.

În 2013 îmi propun să fiu mai silitor şi sper să reuşesc să încep câteva dintre siteurile care mi-am propus să le fac.

Mă gândesc serios să mă apuc de promovarea siteurilor prin Facebook, deşi mă împiedică noul algoritm al lor, mă voi lupta să îmi iasă ceea ce vreau.

Despre acest blog, meinmindz.wordpress.com, la sfârşit 2012 pot spune că am atins tot ceea la ce am aspirat în ce-l priveşte. M-am menţinut la PR4 şi am şi câţiva cititori, acolo.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

