Maine vom… sta linistiti


Vad de cateva zile tot mai multi nebuni care incearca sa se pregateasca pentru a supravietui apocalipsei… ca asa au spus mayasii. Mayasii in toata aceasta poveste sunt cam nevinovati, saracii, ei cazand victime unei campanii de promovare si imbogatire a „celor inalti”.

Cu toate acestea, ei nu au dat inapoi de la imbogatirea prin diverse metode.

Va garantez ca maine nu se va intampla nimic. De ce? Pentru ca nu exista nicio dovada logica, plauzibila care sa ne arate ca ni se apropie sfarsitul.

Apocalipsa placuta!

Edit (22 decembrie): Oau! Am trecut de apocalipsa, nu-mi vine sa cred ca inca traiesc! N-ati scapat de mine. 🙂

As vrea sa aud cateva cuvinte din partea constipatilor care spuneau ca vom muri ieri. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

