Abonaţi Dolce, spuneţi „adio” canalelor deţinute de Pro TV


Ştire şoc, presa românească sare în aer, Dolce scoate din grilă programele deţinute de Protv SA. Acelaşi scenariu ca şi în cazul certurilor dintre RDS şi Antene, respectiv RDS şi Discovery Channel, compania care deţine Dolce, Romtelecom, nu este dispusă să plătească cât cere Pro TV-ul.

Pro TV susţine că negocierile au fost încheiate şi că Romtelecom nu a acceptat condiţiile impuse de ei pentru drepturile de retransmisie. Pro TV SA deţine 11 canale de televiziune, deci abonaţilor Dolce li se va reduce grila cu un număr semnificativ. :), mă număr şi eu printre ăia.

Pot spune că puţin îmi pasă că voi scăpa de canalele deţinute de Pro TV. În ultimul an, chiar în ultimii doi ani, calitatea postului de televiziune PRO TV, singurul pe care-l urmăresc din când în când dintre cele 11 împricinate,  a scăzut mult. La început am admirat emisiunea Happy Hour, dar în timp ea s-a transformat într-o emisiune de scandal, care aduce în lumină scandaluri dintre oameni execrabili, cică numite vedete. De asemeni, ştirile lor s-au transformat din nişte ştiri normale în ştiri de genul Senzaţionescu’, „imagini şoc”, ş.a.m.d.

În acest moment tind să cred că nu voi pierde niciun post de televiziune deţinut de PRO TV SA. Repet, e o părere a mea, nu am nicio sursă, dar din câte ştiu Romtelecom-ul e partener al Cosmote-ului. Ce legătură au are Cosmote-ul cu PRO TV-ul, aparent niciuna, dar Cosmote este sponsorul Vocea României. Deci, nu este decât o metodă prin care cele două părţi anterior amintite câştigă imagine. O altă idee este că PRO TV-ul vrea să aducă mai mulţi clienţi pentru Voyo. Este ideea mea şi voi vedea cum se termină această problemă.

PS: Scuzaţi începutul de …, dar nu m-am putut abţine. Luaţi-o ca pe o glumă. 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

