Va urez un an nou fericit cu multe bucurii!


Vă urez un an nou fericit cu multe bucurii!

De acum s-a scurs anul 2012 şi deja suntem în ultima zi din an, aşa că în acest articol voi face o retrospectivă a anului 2012.

În 2012 am reuşit să învăţ practic cu ce se mănâncă şi am avut şi primele realizări importante în sfera SEO. Am reuşit în acest an să învăţ foarte multe despre optimizarea pentru motoarele de căutare şi am reuşit să aplic cele învăţate cu succes.

Deşi am avut multe realizări în SEO, nu pot spune că mă pot mândri cu câştigurile pe care le-am avut anul acesta. Am câştigat puţin, dar îndeajuns cât să îmi acopăr investiţiile şi să îmi rămână şi sume frumuşele, dar nesatisfăcătoare.

 

Pentru anul următor îmi propun să fiu mai activ în online, să continui în acelaşi ritm în SEO, eventual să şi progresez. Deocamdată nu am planuri foarte mari în online deoarece doresc să pun accent pe realizarea mea din alt punct de vedere. Poate aţi observat că de la un timp nu mai scriu atât de des, explicaţia este că nu am timp să mai scriu pentru că timpul îmi este ocupat de… citit. Am început să citesc şi chiar îmi place. Timpul pe care-l acord online-ului îl dirijez către alte proiecte de ale mele şi cam neglijez blogul. Bineînţeles, nu total, dar nu mai scriu atât de mult cum scriam altă dată. Pe de altă parte, observ că mi-a pierit inspiraţia. Nu mai am acele idei pe care le aveam, nu pot scrie decât despre fapte concrete, nimic despre ceva abstract, nu pot scrie poveşti, nu mai pot povesti chestii cum o făceam altă dată.

 

S-a mai terminat un an. Vă urez un an nou fericit şi fie ca anul următor să fie mult mai bun decât acesta!

 

Atât de această dată, ne citim la anul!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

