Romtelecom a scos din grilă programele ce aparţin PRO TV SA


Aşa cum scriam într-un articol în urmă cu câteva zile, Romtelecom s-a ţinut de cuvânt şi a scos cele 11 canale ce aparţin PRO TV din grila de programe. Deşi nu am crezut nimic la început, acum m-am convins când am văzut că Romtelecom – Dolce s-a ţinut de cuvânt şi a scos cele 11 programe din grilă.

Modificarea a fost suferită doar de către abonaţii care au Dolce DTH, cei ce au Dolce IPTV şi Dolce CATV vor putea vedea în continuare cele 11 programe ce aparţin PRO TV SA.

Nu îmi pare deloc rău pentru cele 11 canale pentru că primesc în schimb următoarele canale: HBO, HBO Comedy, BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News, France 24, MTV Hits, Mooz Hits, care sunt într-adevăr canale de calitate, aşa cum a promis Dolce clienţilor săi.

În fine, sunt foarte mulţumit de schimbarea făcută şi mă bucur că am scăpat de canalele PRO TV, canale pe care oricum nu le urmăream prea mult, deci pierderea nu este prea mare, dar, în schimb, sunt foarte mulţumit de canalele primite.

 

PS: În această dimineaţă a murit Sergiu Nicolaescu. Dumnezeu să-l ierte! Condoleanţe familiei! Am pierdut un om important care a fost regizorul a multor filme. Nu te vom uita niciodată, maestre!

2 gânduri despre &8222;Romtelecom a scos din grilă programele ce aparţin PRO TV SA&8221;

  1. Eu cel putin nu sunt atras de canalele introduse , cel putin atata timp cat HBO numai este ceea ce era acum vreo 10 ani . BBC si France 24 , Comedy Central nu au titrare in limba romana

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

