Gata cu leneveala


După o lungă perioadă în care am pierdut timpul, mai mult de o lună am stat „pe margine”, nu am făcut nimic, am citit o carte și am ascultat muzică, în rest nimic altceva. M-am mai informat despre ultimele știri din SEO și am mai creat conținut pentru siteurile mele, în rest nimic concret, leneveală și atât.

Să trecem la treabă!” Îmi propun să reintru în circuitul onlineului și să fiu la curent cu toate noutățile pentru că în această perioadă de leneveală am încercat eu să păstrez o oarecare legătură cu onlineul, dar m-am interesat doar de subiectele care mă interesau direct.

Îmi propun ca în acest an să câștig mai mult din online, să renunț la atitudinea pe care am avut-o până acum, „totul e doar o încercare, niște teste, dacă îmi scot măcar banii investiți este bine”. De acum voi avea în vedere sporirea câștigurilor și dacă până acum practicam prețuri sub nivelul pieței, de acum voi încerca să egalizez prețurile cu cele de pe piață, beneficiind de reduceri doar clienții vechi în care am încredere și sunt sigur că nu reducerile de prețuri îi vor face să se întoarcă să mai cumpere de la mine, ci calitatea serviciilor pe care le ofer.

Din nou mă gândesc să mă apuc de content writing, implicit în această perioadă încerc să îmi dezvolt abilitățile de scriere prin niște exerciții puse la punct de către mine.

Deci, gata cu leneveala. M-apuc de treabă, urați-mi succes.

Atât astăzi, pe data viitoare! Baftă!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

