Welcome back, Pro TV!


După ce pe data de 3 ianuarie Dolce a încetat difuzarea celor 11 posturi de televiziune deținute de Pro TV S.A., astăzi dimineață am avut o surpriză. M-am trezit și am deschis TV-ul și văd un mesaj de la Dolce prin care eram anunțat că Pro Tv-ul și celelalte canale revin în grila de programe.

Am fost puțin mirat de această întâmplare deoarece nu urmărisem niciun fel de știre, nu citisem nimic.

Această noutate nu mă impresioneayă deloc, în condițiile în care  nu sunt un mare urmăritor al acestui program. Rareori mă uit pe vreunul din canalele lor, uneori din plictiseală, în căutarea unui film pe care l-aș putea urmări.

Nu știu deocamdată care din cele două părți a cedat, dar cred că PRO TV-ul a cedat, observând pierderea cauzată de această schimbare numărului de telespectatori.

Toată această întâmplare nu mi se pare decât un spectacol organizat de cele două părți, fiecare dintre părți avându-și orgolil, iar, în fine, s-a ajuns ca programele Pro TV SA să dispară din grila Dolce. Problema s-a rezolvat repede, cred că ambele părți au realizat pierderile pe care le aduce această ceartă și au decis să ajungă la un consens.

Pe mine nu mă bucură deloc „întoarcerea” programelor Pro TV în grilă, puțin îmi pasă, nu e nici un câștig, nici o pierdere pentru că m-am convins în legătură cu HBO-ul, oferit în schimbul Pro Tv-ul. Clar HBO-ul nu mai e ce a fost. Numai filme de …, plus multe desene animate.

Oricum, un nou conflict între cele două părți este iminent, oricând Pro TV-ul ar putea să ceară mai mulți bani și să se ajungă la aceeași situație.

Din nou am o întrebare devenită de acum banală, doar în România este posibil așa ceva?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

