Am nevoie de niște lucrări cu excavatorul


În urmă cu câteva zile scriam despre soluția pe care am ales-o pentru a-mi pava curtea, betonul amprentat. Acum m-am gândit că pentru a fi mai sigur în ceea ce privește dureabilitatea lucrării am nevoie de lucrări cu excavator pentru a săpa puțin înainte de a turna betonul.

Deja am găsit o firmă de lucrari cu excavator Radauti,  nu-mi rămâne decât după ce se încălzește să îmi pregătesc planul de atac și să îmi aranjez curtea așa cum mi-am propus.

Mă gândeam la început să nu aleg o lucrare cu excavatorul, ci vream să contactez o echipă de muncitori care să sape după cerințele mele, dar m-am gândit mai bine și am făcut câteva calcule ale costurilor în ambele cazuri și mi-am dat seama că o lucrare cu exacavatorul este mult mai ieftină decât una realizată de muncitori, în plus durează mai puțin și, cu siguranță, este executată mult mai bine decât dacă ar fi făcută de o echipă de muncitori dezinteresați care jumătate din zi dorm, un sfer mănâncă și dacă-i soare mai lucrează restul de un sfert de zi, așa cum se poartă în România. M-am decis să optez pentru o firmă de lucrări cu excavator Radauti pentru a fi sigur că lucrararea va fi executată „ca la carte” și nu mă va costa foarte mult timp și bani.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

