Despre indexarea taxelor locale


Tot se discută în ultimele două săptămâni în România despre indexarea taxelor locale. Guvernul a hotărât că această decizie, de indexare a taxelor locale, stă la alegerea conducerilor locale.

În zona în care locuiesc, deja am fost anunțat că taxele vor crește cu 16%. Primarul a fost întrebat de ce a ales a ca taxele să crească, la care el a răspuns foarte relaxat că trebuie să ne bucurăm că taxele au fost majorate doar cu 16%, pentru că se putea opta pentru creșterea taxelor locale cu 32%. Aparent ilar, nu? Mie mi se pare doar un mod prin care ne taie dreptul la replică.

Țin să precize că niciodată nu l-am apreciat pe actualul primar din orașul meu, nu l-am simpatizat și nu mi-am schimbat deloc punctul de vedere pe care mi l-am format de când l-am văzut,  din punctul meu de vedere e un om care nu își merită funcția, ajuns acolo pentru că este puțin mai competent decât contracandidații săi, un plus în cazul lui fiind imaginea nepătată pe care o are, nu se știu prea multe despre el, în timp ce câțiva dintre contracandidații săi au imaginea pătată, fiind implicați în multe scandaluri mediatizate.

În zona în care locuiești au fost indexate taxele locale? Ești de acord cu acest lucru?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

