Cum îmi pierdeam timpul


Crescând, pe zi ce trece descopăr greșelile pe care le făceam când eram mai mic. Nu știu neapărat dacă erau greșeli,poate sunt lucruri firești pentru unii copii, dar acum îmi dau seama că în urmă cu vreo 6-7 ani îmi pierdeam timpul inutil, nu știam ce să fac, cu atât mai puțin nu știam moduri în care să îmi utilizez timpul  cu folos. De foarte multe ori pierdeam ore întregi în fața calculatorului(nu că acum nu aș pierde la fel de multe ore) fără folos. Mă jucam jocuri cu tractoare, jocuri cu mașini, jocuri cu camioane, în principiu tot ce însemna joc și îmi și plăcea.

Nu pot spune că jocurile nu sunt utile pentru un copil, au și ele rolul lor în formarea psihică a copilului, dar trebuie să se impună o anumită limită. Eu de multe ori eram certat de către părinți pentru că petreceam prea mult timp în fața calculatorului inutil, dar niciodată nu le luam sfaturile în seamă, spuneam că sunt lucruri neimportante și nu vor decât să mă tachineze. Acum mi-am dat seama că părinții mei au avut dreptate și în loc să petrec 3-4 ore  zilnic în fața computerului jucându-mă, puteam să mă joc doar 1 sau 2 ore și în restul timpului puteam să citesc, spre exemplu.

Sincer, nu îmi pare foarte rău că am petrecut atât timp jucându-mă jocuri cu tractoare la ferma sau alte jocuri, nu regret deloc acea perioadă. Am recuperat între timp tot timpul pierdut pe atunci. Eram un fan al jocurilor PC, așteptam cu nerăbdare noile lansări, dar jucam și jocuri flash, în special cele de pe Miniclip.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

