Nu înțeleg.


Din ce în ce mai des văd în presa internațională știri care anunță că anumite site-uri interzic trimiterea de linkuri către ele. Nu înțeleg această decizie, mai ales din perspectiva unuia care știe ce înseamnă SEO și care știe cum funcționează un motor de căutare. Asta nu e tot, sunt siteuri care pe lângă această interdicție, au impus un set de pachete plătite pentru a avea dreptul de a trimite linkuri către ei.

La început, prima știre mi s-a părut o glumă, apoi am observat că multe siteuri deținute de către mari companii multinaționale interzic prin termenii și condițiile lor trimiterea de linkuri către ei. Eu nu aș lua o astfel de decizie nici dacă m-aș confrunta cu o campanie de spam în masă, ci dimpotrivă, aș avea parte de noi experiențe.

Tot caut, dar nu am găsit încă metodele prin care aceștia îi potsancționa pe cei care linkează către ei. Nu mă risc să încerc asta, deocamdată aștept vreo situație de acest gen.

Nu înțeleg și nu pot găsi vreo motivare pentru aceste măsuri. Tu ce spui, îi înțelegi? Ai lua o decizie de acest gen? Dacă da, de ce?

2 gânduri despre &8222;Nu înțeleg.&8221;

    • Stiu ce face Disavow.
      In ceea ce priveste exemplele, a fost ceva intentionat, nu am uitat, ci prefer sa nu imi fac singur probleme. Daca vrei sa vezi exemple poti da o cautare Google si vei gasi siteuri destule de genul acesta.

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

