PR update februarie 2013


Astăzi, 4 februarie 2013, a fost făcut primul update al PR-ului de anul acesta. Așa cum mă așteptam, blogul meu s-a menținut la PR 4.

Nu mă așteptam la o creștere deoarece ma cam abandonat link buildingul deoarece nu mai am timp liber pe care să mi-l ocup cu asta și cred că este suficient PR-ul pe care îl am.

Și de această dată prezicătorii de PageRank au avut noroc și au cam nimerit perioada în care s-a făcut updateul. Sincer, nu îi înțeleg pe cei care cred datele oferite de „prezicătorii de PR” și văd din ce în ce mai des pe bloguri postări de acest fel, updateuri de PR în 2013 sau chestii de genul ăsta.

Am rămas mirat atunci când am văzut un webmaster cu experieță care acorda credit acestor date oferite de niște neica-nimeni.

O altă chestiune este importanța PR-ului care, după părerea mea, s-a diminuat de la puțin spre deloc în ultimii.

2 gânduri despre &8222;PR update februarie 2013&8221;

  1. PR-ul nu este asa important. Unul cu PR2 poate avea mai mult trafic ca un PR3 si tot asa. Bineinteles, acum sunt si alti factori secudari care pot fi influentati de PR, printre care pretul unui advertorial, poti atrage comentarii, etc. Cel putin asa vad eu.

    Apreciază

    • E clar ca PR-ul nu mai este ce a fost.
      Poti sa ai si PR 10, dar daca nu gasesti un mijloc de a realiza venituri, degeaba ai PR.
      Niciodata nu m-am mandrit ca am PR 4, mi se pare un lucru banal, dar am intalnit multi invidiosi care incearca sa ma „lucreze”.

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

