Timpul meu liber


Nu am mai scris de ceva timp pe blog, deși încerc să scriu în timpul meu liber, atât cât mai am, vreun articol pentru blog. De câtva timp, timpul meu liber s-a redus cu mult față de timpul liber pe care îl aveam înainte. Cu aceasta am reușit să descopăr lucruri noi și să îmi dau seama de greșelile pe care le făceam înainte în ceea ce privește modul în care îmi ordonam activitățile din timpul meu liber, iar acum, că timpul liber al meu a scăzut de la puțin spre deloc, prefer ca timpul meu liber să îl folosesc eficint, astfel încât să mă relaxez pentru a avea puterea de a reveni la activitățile mele zilnice și să le pot efectua cu plăcere.

Unul dintre lucrurile pe care le fac acum în timpul liber este să mă uit la filme. Înainte, deși aveam multe ore libere zilnic, în puține zile mă uitam la vreun film, de multe ori trecând luni întregi fără ca eu să văd filme online subtitrate. Acum mi-am făcut un program de vizionare a filmelor și pot spune că am dat de „gustul” lor și aș dori să am mai mult timp pentru a urmări filmele care doresc. Continui să urmăresc blogurile și siteurile pe care le urmăream, dar a scăzut frecvența de vizitare a acestora, de multe ori vizitând siteurile zilnic sau de mai multe ori pe zi în cazul siteurilor care postează mase mari de conținut des.

Într-un fel mă bucur că am descoperit acest mod de a-mi ocupa timpul liber prin a vedea filme gratis. Este bine să mai am și perioade de acest fel, în care nu prea am timp liber, pentru că mă trezesc la realitate și mă fac să conștientizez greșelile pe care le fac.

Urmărirea filmelor este un mod plăcut de a te relaxa și a-ți petrece timpul liber. Tu cum îți petreci timpul liber? Te uiți la filme? Dacă da, care este genul de filme care îți place? Urmărești vreun serial? Eu nu urmăresc niciun serial și le detest deoarece multe din ele nu au vreo valoare, fiind făcute doar pentru femeile sentimentale care le urmăresc în timp ce învârt în cratiță. Îmi cer scuze dacă jignesc pe cineva, dar asta este părerea mea.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

