Inapoi


Dupa o perioada in care mi-am neglijat proiectele pe care le am in online, m-am hotarat sa aloc putin timp si acestora, deoarece mi-au adus si ceva satisfactii financiare acum ceva timp, desi acum nu mai aduc pentru ca nu le-am urmarit si nici intervenit in evolutia sau involutia lor in vreun fel.

In genere, nu observ nicio schimbare majora, doar schimbari mici. In ultim perioada, timpul alocat proiectelor din online s-a redus foarte mult si cred ca se apropie momentul in care voi sista orice proiect de-al meu. Situatia va fi una momentana, reintorcandu-ma in momentul in care consider eu de cuviint.

In acest moment ma simt ramas in urma in ceea ce priveste optimizarea SEO. Nu m-am informat despre SEO doar in ceea ce priveste updateurile mari care au fost. Updateurile algoritmului si cam atat. Asa cum am mai scris, Google ne pregateste Zebra (acceseaza linkul pentru mai multe detalii despre Google Zebra, deocamdata doar speculatii presa de specialitate).  Nu am urmarit experimente SEO sau alte detalii despre schimbarile minore ale preferintelor motoarelor de cautare.

Urmaresc in prezent succesul pe care il are Yandex si ma gandesc sa ma axez si pe optimizarea pentru acest motor de cautare, avand in vedere ca numarul cautarilor efectuate pe Yandex l-a depasit pe cel al cautarilor efectuate pe Bing. Astept primele articole in engleza despre SEO pentru Yandex deoarece am gasit cateva in rusa si Google Translate e cam analfabet si nu inteleg nimic. 🙂

2 gânduri despre &8222;Inapoi&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

