Un documentar ce merită văzut


Dacă în general mă dau înapoi în ceea ce privește recomandările de filme și documentare pe care le fac, de această dată mă încumet și îmi calc, oarecum, normele autoimpuse în această privință și vă recomand un documentar.

Documentarul pe care vi-l recomand este We Are Legion: The Story of Hacktivists, în română: Noi suntem Legiunea: Povestea Hacktiviștilor. Acesta este un film în care este prezentat modul în care a apărut gruparea Anonymous, de asemeni sun prezentate mărturii ale membrilor grupării, aceștia spunându-și punctul de vedere și ceea ce i-a făcut să adere la mișcarea pe care au numit-o Anoymous, devenind hacktiviști. Despre Anonymous am scris și eu în urmă cu ceva timp, fiind luat de val mă declar un fan de-al lor. Mi-am dat seama că au la bază niște idei care atrag lumea, dar cu timpul m-am trezit la realitate și am început să privesc altfel problema. Susținerea pe care o puteam oferi acestei grupări, organizații sau cum vreți să-i spuneți se rezumă la calitatea mea de membru în manifestațiile pe care ei le organizează, dar nu am avut prilejul să particip la ele deoarece în orașul meu nu prea sunt membrii ai acestei grupări.

Revenind la documentar, merită urmărit pentru că expune într-un mod interesant, din punctul meu de vedere, modul de gândire ce stă la baza acestei grupări. Este explicată originea, cum a început totul, ce înseamnă hacktivism și la ce se rezumă el, cum au acționat membrii Anonymous în protestele de stradă și multe alte lucruri pe care le veți descoperi dacă veți vedea acest documentar.

Documentarul a fost lansat în urmă cu 1 an și ceva, dar eu abia acum am dat de el, în urmă cu vreo săptămână și ceva. Dacă nu l-ai văzut, ți-l recomand cu cea mai mare plăcere.

Vizionare plăcută!

3 gânduri despre &8222;Un documentar ce merită văzut&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

