Eu și alimentația


Mă gândeam astăzi că fac în mai anul acesta 2 ani de când bloguiesc pe aici și nu am scris prea multe lucruri despre mine, am preferat să scriu ca o persoană necunoscută, sub un nickname, nimic mai mult, așa că m-a gândit că ar trebui să scriu încă un articol despre mine, implicit m-am gândit să scriu despre mine și alimentația pe care mi-o aleg, adică ceea ce mănânc.

Precizez că niciodată nu am fost interesat de modul în care arăt, nu m-a interesat că sunt gras sau slab sau că am mușchi sau n-am, astfel se explică și dezinteresul meu pentru ceea ce mănânc, nu mănânc chiar orice, dar ce-mi place cam depășește limitele de consum pe care mi le impun. Până cândva, acum un an și ceva, nu existau limite pentru ceea ce-mi plăcea, a nu se înțelege altfel, vreau să spun că mâncam ult din ceea alimentele care îmi plac. Limita mi-am impus-o când am descoperit că mă apropii de 100 de kilograme, atunci am zis „Stop!” și m-am gândit că îmi fac rău, așa că am reușit ca într-un an, fără sport și alte produse care ajută procesul de slăbire, să slăbesc aproape 15 kilograme, doar prin grija pentru ceea ce și cât mănânc. În primul rând am renunțat să ai mănânc chipsuri și snacksuri, înainte fiind un mare „devorator” de produse de acest gen. La rând au urmat produsele fast food care se întâlneau înainte cam des în meniul zilnic. În plus, așa cum am mai spus, am renunțat să mai mănânc mult la fiecare masă, nu m-am înfometat, doar am avut grijă la cât mănânc. Aceasta este simpla mea rețetă prin care am ajuns la aproape 85 de kilograme. Se pare că începe să mă preocupe modul în care arăt și m-am hotărât să mă apuc să fac mișcare zilnic și, în plus, să îmi cumpăr niște produse care ă vor ajuta să fac ceea mi-am propus, să slăbesc. După câteva căutări am descoperit un magazin interesant și am găsit și niște diete. Este vorba de diete nutritietotala.com și în acest moment am pus ochii pe niște produse din magazinul lor pe care le voi comanda curând, când mă voi apuca de sport.

Ai avut vreodată preocupări de acest fel, de modul în care arăți, de greutatea pe care o ai?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

