Eu și comunicarea


Nu ma mai scris de ceva timp, îmi pare rău, dar timpul nu mi-o permite. Îmi ocup timpul care-mi mai rămâne cu alte activități și, recunosc,  în ultima perioadă am cam neglijat blogul și mi-am pierdut din ritmicitatea în care scriam înainte articolele. Continui seria de postări despre mine. Dacă am vorbit despre timpul meu liber și despre alimentație, am ajuns la una dintre marile mele probleme: comunicarea. O consider o problemă deoarece nu mă ajută exprimarea și știu și de ce. Îmi asum acest defect și știu că eu sunt singurul de vină pentru că am ajuns în această situație. Vina mea este că nu citesc și nu am citit. Nu îmi plac cărțile și nu prea am răbdare să le citesc, dar după multe lupte cu mine m-am gândit că aceasta ar fi singura soluție pentru problemele pe care le am cu comunicarea. M-am apucat de citit mai multe cărți, dar nu am terminat încă nici una.

Consider mai importante problemele mele de comunicare mai importante când mă gândesc că vreau să mă replofilez pe marketing și mă gândesc să ocup un post de hostess sau promoter. Mă atrage marketingul. Încă nu am multe informații despre cât de bine sunt plătiți cei care lucrează în acest domeniu, dar chiar de voi fi plătit rău voi fi mulțumit că fac ce îmi place.

Încerc să obțin mai multe informații de la persoane care lucrează în acest domeniu, dar nu am găsit pe nimeni care să fie dispus să îmi ofere mai multe detalii despre acest domeniu și cum este să lucrezi în el. Încă sunt în căutarea cuiva care mă poate lămuri, sper să îl găsesc curând, m-am plictisit să îl aștept.

Am studiat puțin ofertele site-urile firmelor din acest domeniu și am găsit informații satisfăcătoare care mă fac să îmi continui planurile în aceeași direcție. M-am uitat pe venus-models.ro și am găsit câteva informații interesante, dar nu îndeajuns de multe pentru a-mi forma o imagine despre marketing și despre ocupațiile derivate din acest domeniu.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

