TPB se mută în Coreea de Nord


După ce am scris și publicat articolul în care recomandam documentarul despre hacktivism am primit un comentariu de la Alexandru Ionut (mystreet7.com) in care imi recomanda documentarul realizat de catre fondatorii The Pirate Bay – Away From Keyboard, siteul care cred ca nu are nevoie de nicio prezentare. Am urmărit filmul și m-au surprins ideile fondatorilor TPB. Pentru mai multe detalii despre documentar și despre ceea ce am spus eu anterior vă recomand să urmăriți documentarul, poveștile scrise de mine sunt de prisos.

Săptămânile trecute The Pirate Bay anunța prin intermediul blogului că își mută serverele în Norvegia și Catalonia din cauza unor noi probleme cauzate de autoritățile suedeze.
Acum o săptămână, eu sunt mai întârziat cu știrile, The Pirate Bay anunța că a primit o invitație din partea Coreei de Nord pentru a-și muta serverele acolo. Coreea de Nord le garantează celor de la TPB că nu vor avea probleme cu legea, cerându-le în schimbul mutării și protecției să schimbe steagul de pe logoul TPB cu cel nord coreean.

Conform declarației de presă dată de către TPB prin intermediul blogului situația creată de către nord-coreeni deoarece nu se așteptau la așa ceva din partea unei țări în care libertățile cetățenilor sunt îngrădite.

 

PS: Nu luați niciuna dintre știrile care afirmă că The Pirate Bay se mută în Coreea de Nord, toate sunt doar niște glume făcute de către fondatorii siteului pentru a vedea reacția autorităților și a oamenilor la o astfel de știre.

E adevărat, le-a cam ieșit ”mișcare” celor de la TPB, având în vedere numărul articolelor din presă care anunțau că se mută în Coreea de Nord. Și eu am crezut la început această știre, deși doar parțial, dar totuși am crezut-o. Mai târziu am văzut declarațiile lor în legătură cu această știre și mi-am dat seama că este doar o glumă îndreptată către firmele americane împotriva cărora luptă TPB.

 

PS2: Nu sunt un fan The Pirate Bay și nici nu descarc nimic de pe siteul lor, dar apreciez ideile fondatorilor acestui site despre libertate și scopul pentru care ei luptă împotriva marilor corporații americane care se consideră prejudiciate de TPB. În documentarul mai sus amintit unul dintre fondatorii siteului afirmă că aceste corporații ar câștiga mai mult dacă ar distribui gratuit produsele și serviciile lor.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

