Povestea mea cu prietenul şi vitrinele frigorifice


Încep strategic articol prin a vă scrie cunoscutul proverb popular – Prietenul la nevoie se cunoaşte – pentru că doresc să vă povestesc o întâmplare de acum câteva zile. Aşa cum am mai spus, încerc să  dezvălui vizitatorilor mai multe despre omul din spatele acestui blog, un anume Mein Mindz, un nimeni pentru unii, un simplu om pentru alţii.

În fine, să trecem la povestea despre care vă spuneam. Eu nu sunt un om care are un cerc larg de prieteni, prefer câţiva şi buni. Ei bine, unul dintre puţinii mei prieteni de o viaţă, aş putea spune, am fost colegi de şcoală primară, şcoală generală şi liceu, deci am fost destul de apropiaţi şi în afara contextului informal, cât şi în cel formal – şcoala. Prietenul meu are o mică afacere de cartier, un minim market, în care comercializează diverse produse, printre acestea şi alimente. Printre alimentele comercializate de el se numără şi unele care trebuie păstrate la rece, mezeluri, carne, brânză etc şi s-a gândit să îşi schimbe vitrina frigorifica pe care o are de mai mult de 6 ani şi care nu mai răceşte aşa cum trebuie.

Prietenul meu nu m-a contactat pentru că aş avea cine ştie ce cunoştinţe înalte în domeniu, ci pentru simplul fapt că sunt prietenul lui şi nu avea cine să-l sfătuiască pentru a face o decizie bună, aşa că nu ne-a rămas decât să căutăm un magazin care vinde astfel de produse, adică vitrine frigorifice. El e genul de om puţin înapoiat care nu prea are încredere în magazinele online, de fapt în mediul online în general nu are încredere, dar eu, omul pentru care mediul online este o adicţie, l-am sfătuit să vedem prima dată nişte magazine online care comercializează vitrine frigorifice, iar apoi, dacă nu găsim ceva convenabil, să vedem ce făsim prin magazinele specializate.

Totul a decurs bine şi ne-am limitat la magazinele online, nu a trebuit să umblăm prin tot oraşul pentru a găsi vitrina frigorifica mult dorită. Am dat peste un magazin care comercializează echipamente Horeca, printre acestea găsindu-se şi o gamă largă de vitrine frigorifice, astfel încât am avut de unde alege.  În final, prietenul meu s-a hotărât să cumpere o vitrină frigorifică cu geam rabatabil, de culoare albastră, potrivită pentru magazinul lui. Prietenul meu a spus că a găsit produsul pe care-l căuta la un preţ foarte bun, eu nu pot aprecia asta, dar el spunea că el cunoaşte foarte bine ofertele de vitrine frigorifice de pe piaţă.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

