Să continuăm cu economia


Din nou neglijej blogul și de această dată, ca întotdeauna, am o scuză bună – învăț de capul meu noțiuni ce țin de economie. S-ar putea să vă fi dat seama despre asta pentru că în urmă cu o lună (cred) am postat pe blog un articol despre dumping.

De ce învăț economie, sincer, nu știu. Aș spune doar pentru că vreau să îmi lărgessc „orizontul” de cunoștințe. Deși am făcut economie în liceu nu prea mi-a plăcut, de fapt mi-a plăcut, dar mă deranja faptul că profesoara ne „presa” continuu să învățăm și asta mă cam deranja, dar totuși profesoara de care vorbesc este una care ocupă un loc fruntaș în ceea ce aș numi eu lista cu profii mei preferați. E o profă de socio-umane și m-a uimit (și mă uimește în continuare) imensitatea cunoștințelor pe care le are în domeniul ei. Este singura profesoară care mi-a predat timp de 4 ani fără a se uita în vreun manual. Este o persoană foarte sigură pe ea și nu ai șanse să găsești ceva ce nu știe în domeniul ei, adică cele 5 sau 6 materii pe care le predă, primând printre acestea filozofia – cea pe care o adoră la nebunie.

Să trecem înapoi la economie, așa cum spuneam, am luat-o de la zero, de la ce e economia, capital, costuri, piețe economice etc etc și încerc să-mi perfecționez cunoștințele economice. Am ajuns în cercetarea mea la credite bancare. și m-am hotărât să le acord mai multă importanță decât celorlalte noțiuni de economie pe care le învăț. Cel mai mult mi-au atras atenția niște credite de refinantare pentru că sunt printre cele mai căutate credite bancare în prezent. Nu am nevoie neapărată de economie, așa cum am mai spus-o, dar doresc să am o educție economică și consider necesar acest lucru datorită situației economice actuale. Consider că edcuația economică mă va ajuta să „supraviețuiesc”.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

