Blestemul de a te naște român


Stau de câteva zile și cuget. Nu am anumite teme, dar timpul liber pe care l-am avut aceste zile mi-a oferit o perioadă destul de lungă în care am avut timp să mă gândesc la de toate. Una dintre toate „temele” care mi-a trecut prin cap este legată de avantajele și dezavantajele care decurg din nașterea pe meleaguri românești.

Sincer, până acum nu am găsit decât dezavantaje și doar vreo 2-3 avantaje. Să presepunem că Eminescu nu s-ar fi născut în România, s-ar fi născut în Franța, deși nu apreciez această țară, cred că Eminescu ar fi intrat în istoria omenirii și ar fi fost apreciat mult mai mult decât este apreciat acum. Consider nașterea lui în România un blestem, nimic altceva.

Exemplele nu se opresc la Eminescu, lista poate continua cu multe alte personalități și genii născute în România, dar, în final, doresc să vă adresez o întrebare, vă bucurați că v-ați născut în România? De ce da sau de ce nu?

Eu încă am dubii. 🙂

2 gânduri despre &8222;Blestemul de a te naște român&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

