E timpul să am grijă și de mine


După o perioadă de timp în care nu am avut nicio pauză, am lucrat și m-am gândit continuu la planurile mele, m-am gândit că este timpul să am grijă și de mine. Obișnuiesc să lucrez până la extenuare, fără a-mi păsa de mine, să spun așa.

De acum e foarte mult timp de când nu am mai fost într-o vacanță sau mi-am cumpărat ceva, așa că m-am hotărât să-mi cumpăr un ceas și am dat de un magazin ce comercializează bijuterii cu cristale Swarowski și m-am uitat și eu, doar din curiozitate, la prețurile produselor de pe acolo. Nu spun că nu mi-aș permite, dar nu sunt genul de om care să aprecieze bijuteriile și să aibă o pasiune anume pentru a-și asorta la ținuta zilnică un ceas, spre exemplu. Trebuie să recunosc, nu am mai purtat un ceas de când eram copil, cred că aveam vreo 12-13 când am purtat ultima dată un ceas, acum nu port ceas deoarece îl simt inutil pe mână, am telefonul la îndemână care îmi indică ora exactă la milisecundă dacă este nevoie. 🙂 Totuși, am văzut pe siteul despre care spuneam mai sus, mai multe ceasuri care mi-au plăcut și s-ar putea, chiar, să-mi cumpăr unul pentru a vedea cum este să porți ceas. M-am mirat de diversitatea de bijuterii de pe siteul despre care vorbesc și m-a mai mirat și faptul că sunt accesibile oricui, având prețuri mici.

După ce m-am uitat după ceasuri și după bijuteriile cu cristale, am aruncat o privire și după niște bijuterii argint și m-am mirat, la fel, de prețurile mici. Consideram argintul mai valoros și credeam că bijuteriile din argint ar trebui să fie mai scumpe, dar m-am înșelact.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

