E timpul să trecem la alt nivel


Dacă până acum am avut o amărâtă de cameră foto Canon, nu prea performantă, dar îndeajuns de bună pentru a face poze pentru arhiva personală, m-am hotărât să mă apuc să îmi strâng bani pentru a-mi cumpăra o cameră foto mai profesională, nu una foarte ieftină, dar nici una cu un preț cu mai mult de 2 zerouri, adică în jur de 900 de lei.

Știu că nu este o sumă foarte mare, dar am văzut camere cu performanțe destul de bune pentru acest preț. Încă nu m-am hotărât ce marcă voi alege, dar cu siguranță voi alege o marcă ce are un anume prestigiu în producerea de camere foto de calitate, nu voi alege orice no-name.

În căutarea camerei mult dorite am dat și peste niște camere foto profesionale, dar și prețul este pe măsura profesionalismului. M-a impresionat Nikon D800 body, o cameră dedicată profesioniștilor, aș putea spune, exclusiv celor care din fotografie își câștigă existența, fără să exagerez. M-au impresionat performanțele acestei camere, dar nu mi-o pot permite. În plus, nu sunt un mare fotograf și nu prea am talent în a fotografia, momentan am nevoie de o cameră foto care să fie un promotor, e posibil ca exercițiul să stârnească vreo nouă pasiune sau un hobby nou.

Aș vrea să cunosc un fotograf care face poze la nunți și botezuri să văd cum lucrează, în legătură cu prețurile percepute de fotografii pentru evenimente le pot aproxima. Nu mi se pare un job ușor, dar mi-ar place să-l încerc măcar odată, abia apoi voi putea să-mi creez o impresie despre el, nu prea cred în vorbele spuse de alții, doresc să văd pe pielea mea cum este.

Revenind la camera foto pe care vreau să mi-o cumpăr, ea nu va fi dedicată fotografiilor artistice, ci doar pentru evenimentele pe care consider eu necesar să le imortalizez într-o fotografie, poze de la diverse petreceri, evenimente importante și altele.

2 gânduri despre &8222;E timpul să trecem la alt nivel&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

