Probleme cu mașina


Mulți dintre șoferii români se plâng din ce în ce mai des de problemele pe care le au cu mașinile: Un motiv pentru problemele și defecțiunile mașinilor din România sunt drumurile pline de cratere, e prea puțin spus gropi. 🙂

În condițiile în care nu trece luna fără vreo problemă la mașină, indiferent de amploarea problemei, costurile de reparație anuală a mașinii cresc foarte mult față de cele pe care le au șoferii care locuiesc în alte țări. Soluții concrete pentru reducerea costurilor de reparație nu prea văd, doar evitarea gropilor, ceva aproape imposibil sau cumpărarea de piese de schimb de la dezmembrări. Cea de-a doua soluție mi se pare cea mai potrivită și cred  că va deveni din ce în ce mai folosită în România, având în vedere numărul mare de magazine care comercializează piese auto, atât noi, cât și uzate, din dezmembrări.

Cum eu nu prea sunt genul de om căruia să îi placă să colcăie prin magazine în căutarea a ceva, am căutat și am chiar găsit o soluție online de a face cumpărături, am găsit mai multe siteuri care comercializează piese auto și de le-am adăugat la bookmarks pentru că nu se știe când voi avea nevoie de piese pentru a-mi repara mașina, așa că mai bine mi-am făcut „lista” cu niște siteuri de unde pot cumpăra piese, atât consumabile, cât și piese de schimb. Nu-mi fac probleme în legătură cu aceste siteuri deoarece am verificat să aibă datele firmei pe site, în plus, am verificat veridicitatea datelor de pe site într-un catalog online ce cuprinde toate firmele din România.

Revenind la craterele din România, cred că piesele care sunt cel mai des avartiate din cauza gropilor sunt amortizoarele și jantele care adeseori se ciobesc sau se fisurează în urma „luării din plin” a unei gropi.

Am noroc că am un prieten care este mecanic auto și mă ajută în toate problemele pe care le am cu mașina, lucrând foarte ieftin, așa ca-ntre prieteni. În plus, acesta nu mă obligă să cumpăr piesele comercializate în serviceul unde lucrează, mă lasă pe mine să-mi procur piesele, așa încât prețul reparațiilor scade mult. Ultima dată mi-am luat niște piese auto Skoda Superb la prețuri foarte bune. M-am uitat în service după aceleași piese și cred că am salvat un sfert din suma pe care o dădeam dacă îmi cumpăram piesele din acel service, deci am ieșit în câștig.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

