Idei de cadouri de Paște


Am o mare dilemă și tot îi caut rezolvări. Trebuie să fac cadouri de Paște și nu am nici cea mai vagă idee despre ceea ce și-ar dori cei dragi să primească de Paște. Trebuie să recunosc, nu prea dau cadouri, probabil de aceea îmi este greu să mă hotărâsc.

În ceea ce privește cadourile pe care le voi dărui de Paște femeilor nu-mi este greu să mă hotărâsc, voi dărui bijuterii și în alegerea bijuteriilor voi ține cont de preferințele pe care știu (cred) că le au apropiații mei.

Am studiat puțin un catalog de unde am ales deja câteva bijuterii care mi-au plăcut și cred că le voi dărui celor dragi de Paște.

Dacă termin repede cu alegerea cadourilor de Paște pentru doamne și domnișoare, îmi va fi greu să mă hotărâsc ce cadouri voi oferi bărbaților. Aceștia sunt mai puțini decât femeile, dar tot trebuie să le ofer cadouri de Paste pentru că așa ne-am obișnuit de câțiva ani.  Încă nu m-am hotărât ce cadouri le voi oferi bărbaților, nu am nicio idee deocamdată.

Sper ca în săptămânile care au mai rămas până la Paște să fiu inspirat și să îmi vină vreo idee de cadori pe care le-aș putea oferi de Paște.

Chiar îmi place să ofer cadouri Paște, am descoperit că îmi place să fac cadouri.

O alta idee de cadou am gasit-o la Crama Basilescu, un loc pe care mi l-a recomandat un prieten care e mare cunoscator in domeniu, eu habar nu am despre vinuri si alte chestii din astea. Mi-a recomandat vin crama basilescu la evino, spune ca sunt cele mai bune vinuri si il cred pe cuvant, desi nu am nicio idee despre asta, nu-l contrazic pentru ca stiu ca e mare cunoscator in d-ale vinurilor.

2 gânduri despre &8222;Idei de cadouri de Paște&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

