Unde au dispărut PTC-iștii?


Mi-am adus aminte de cum era Internetul în anii trecuți, nu era atât de celebru Facebook-ul, Messengerul era la putere pe atunci, mulți tineri s-au cunoscut atunci pe Messenger, existau site-uri de listare a id-urilor, se făceau schimburi de liste și existau o serie de oameni care câștigau bani din online – mai bine zis, pretindeau că ei câștigă bani din online- PTC-iștii, cei care pentru doi cenți erau în stare să dea o sută de clickuri. Observ că au dispărut PTC-iștii, nu am mai văzut niciunul de mult. De fapt, am vorbit cu o persoană care scoate lunar bani din Neobux, probabil cel mai cunoscut PTC. Nu câștigă extrem de mult, dar sunt bani câștigați fără mari eforturi fizice, probabil eforturile le-a făcut atunci când și-a gândit strategia de investire a banilor, acum câștigă în jur de 300 de dolari lunar din Neobux. E singurul om pe care l-am cunoscut și câștiga bani din PTC-uri, restul spuneau doar minciuni sau distribuiau dovezi de plată găsite pe net pentru a mai obține un refferal. Am studiat schema de funcționare a PTC-urilor și vă pot spune fără niciun dubiu că singurii care câștigă din această afacere sunt proprietarii, proștii care dau click-uri nu câștigă nici 0,01% din veniturile totale lunare a proprietarilor de PTC-uri.

Bine-i că au dispărut PTC-iștii, majoritatea spamau forumurile și blogurile cu linkuri de refferal și comentarii în care lăudau PTC-urile.

Ai câștigat vreodată bani din PTC-uri? Dacă da, consideri sigură această sursă de veni?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

