Când vine vara?


M-am săturat de iarnă până peste cap. Abia aștept primăvara, deși calendaristic a început, ieri și astăzi a nins continuu și este frig de parcă am fi în decembrie și s-ar apropia Crăciunul, în niciun caz Paștele. Până la vară trebuie să trecem peste primăvară care întârzie să înceapă.

Deocamdată nu îndrăznesc să mă gândesc la vacanța de vară, deși mai este ceva timp până atunci. Mă gândeam la vacanța de 1 Mai, mai ales că vom fi liberi mai multe zile, m-aș duce la mare câteva zile, dar până să caut oferte 1 mai la mare trebuie să urmăresc bine prognoza meteo și să văd cum va fi vremea în acea perioadă, nu cred că se poate schimba foarte mult vremea într-o lună și câteva zile.

În ultimele zile vremea a fost foarte caldă, dar deodată a început să bată vântul, s-a răcit vremea și a început să ningă. Râdeam zilele trecute când vedeam cât de tare ninge în Germania, Ungaria și Rusia, dar m-am convins pe pielea mea și promit că nu voi mai râde acum recent de vreo situație de felul acesta.

M-am plictisit de frig, de zăpadă, de cerul mereu înnorat și de atmosfera aceasta apăsătoare, vreau căldură, vreau soare, vreau un cer senin. Mă uit afară și mi se pare că vremea îmi face în ciudă, observ că a început iar să bată vântul și să viscolească zăpada, nici gând să vedem soare și căldură de 1 mai.

Totuși, ar fi bine să caut niște oferte de cazare la mare de 1 mai de pe acum, poate, poate se va schimba vremea, dacă nu și o vacanță la munte este binevenită, îmi place și acolo. În orice caz, voi alege litoralul românesc, dacă va fi cazul, nu îmi permit să plec din țară. Încă nu sunt hotărât în ce stațiune mă voi caza, fluctuea între Mamaia și Eforie. În fine, cred că prețurile mai mici mă vor face să aleg, bineînțeles sunt deschis și altor propuneri de stațiuni, cine știe, poate voi descoperi vreun nou colț rai al litoralului românesc, deși șansele sunt foarte mici ca așa ceva să se întâmple. În ceea ce privește prețurile, cred că acestea vor crește din nou față de anul trecut, mai ales că este acea mini-vacanță de 1 Mai și este și Paștele ortodox tot în aceeași perioadă, două motive în plus pentru ca hotelierii să umfle prețurile, bineînțeles pe lângă acestea două mai pot găsi și alte scuze unele plauzibile, altele mai puțin plauzibile, precum creșterea prețului la utilități, impunerea acelei taxe speciale pentru ei, creșterea prețurilor în general, astfel ei trebuie să crească prețurile pentru a supraviețui, cam asta ar fi explicația lor.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

