Particip la un concurs


M-am hotărât, în sfârșit, să particip la un concurs pentru că nu am mai făcut-o de mult timp, uneori pentru că nu am avut timp, alteori pentru că nu mi-au plăcut premiile, iar alteori pentru că… nu m-am simțit norocos. Sună ciudat, dar mă consider un ghinionist, și nu glumesc când spun asta.

Concursul la care m-am hotărât să particip este organizat de către magazinul de papuci Zorilestore.ro și Blogawards, un site specializat în organizarea de concursuri dedicate bloggerilor români. Concursul mi se pare foarte tentant, tocmai de aceea m-am hotărât să particip, motivul care-l face tentant fiind premiul garantat care este oferit tuturor participanților: o pereche de papuci la alegere. În plus, 10 dintre blogerii participanți vor fi aleși să intre într-o finală, dacă-i pot spune așa, iar unul dintre aceștia 10 va fi desemnat ambasador al Zorile. Succes tuturor, sper să fiu eu ambasadorul de data aceasta. 🙂

Mi-am ales pantofii sport Puma Furioso X, urmând ca în perioada următoare să-i primesc și să-mi spun părerea despre ei într-un alt articol. Din pozele de pe siteul lor, aceștia arată foarte bine și îi pot asorta cu orice îmbrăcămite, atât elegantă, cât și casual. Acesta ar fi primul motiv pentru care i-am ales, al doilea ar fi firma care i-a realizat, Puma, o firmă cu o anume reputație și o anume calitate garantată a produselor pe care le comercializează.

Baftă tuturor! Mulțumiri, Blogawards.ro și Zorilestore.ro!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

