O nouă idee de a face bani


Acum două săptămâni discutam cu cineva care realizează tot felul de produse handmade și se plângea că n-are clienți, deși a încercat să-și promoveze produsele pe Internet și să dea de veste tuturor cunoscuților de ce s-a apucat să facă și să comercializeze.

Face tot felul de chestii, nu s-a axat pe ceva anume, face cercei din plastilină, croșetează, împletește haine, știe să facă tot felul de lucruri manual și le face foarte bine, cel puțin din ceea ce am văzut eu.

Problema sunt clienții care întârzie să vină, nu a avut prea multe vânzări și după 2 luni de activitate deja se gândește să renunțe.

M-am hotărât s-o ajut, să-i creez un site și să se apuce să vândă produsele pe care le realizează pe site-ul respectiv. În schimbul creării site-ului voi primi o cotă parte din vânzările pe care le va realiza pe acel site.

M-am apucat deja de site, deocamdată mă ocup de conținut și SEO, mai târziu aștept rezultatele și banii.

În ceea ce privește optimizarea SEO a siteului, nu cred că voi avea mari bătăi de cap, nu prea există concurență pe acea nișă. V-am lăsat, mă apuc de treabă!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

