Ce animal de companie să-mi iau?


Deși am avut câini și pisici, acum am 2 căței și o pisică(stau la curte, au pe unde să alerge) m-am gândit că aș vrea să îmi cumpăr și un alt animal de companie, în afară de câine și pisică.

Într-o perioadă mă gândeam serios să îmi iau o reptilă, un șarpe, mai exact, dar, din păcate, am descoperit că cuiva din familia îi este foarte frică de șerpi și nu s-ar simți tocmai bine știind că în casă cresc un șarpe, deci trebuie să mă reprofilez. Acum iau la rând pet shop-urile online să văd dacă găsesc vreun animăluț care îmi place și este ușor de întreținut și ieftin.

Cineva mi-a sugerat să îmi cumpăr o rozătoare, da nu-mi plac mie rozătoarele, în plus, cred că nici pisica nu ar accepta atât de ușor o rozătoare în casă, în plus, cred că ar considera-o deliciul ce-l va servi la cină.

Următoarea categorie pe care o am în vedere sunt peștii și țestoasele care, la fel, nu prea-mi plac. Pești poate mi-aș cumpărat cu greu, în lipsa unei alte alternative, dar țestoase nu.

M-am uitat pe un pet shop după hrana pentru păsări și cam cât ar costa întreținerea acestor animale. Nu cunosc pe nimeni care să crească vreun fel de pasăre și chiar aș dori să-mi iau un papagal, mai ales dacă ar fi unul vorbitor, dar cred că prețurile pentru papagalii vorbitori sunt puțin cam mari. M-am uitat după prețul unui papagal vorbitor de talie mică, dar deocamdată nu-mi permit să arunc banii fără cap. Depinde de banii pe care-i voi câștiga în perioada următoare și de cum îi voi investi și de cum vor evolua cheltuielile pe care le am. Totuși, voi trage tare să îmi cumpăr un papagal, nu mă voi lăsa atât de ușor.

9 gânduri despre &8222;Ce animal de companie să-mi iau?&8221;

  1. Recomand un Micul Alexander. PApagal vorbitor, cat 2-3 nimfe la un loc, culori exotice, pret de petshop in jur de 500ron…usor de intretinut, si daca-l iei pui, il poti transforma intr-un catel cu aripi. Plus ca traiesc in jur de 30 de anisori….

    Apreciază

  2. Exista si nimfele care sunt putin mai mici dar, la fel de dragute (cu creasta galbena) Nu uitati ca orice papagal cu cat este mai mare, cu atat face mai multa mizerie.Plus ca ii trebuie si o colivie destul de incapatoare nemaipunanad la socoteala imprevizibilele vizite la veterinar si eventualele carti roase.Toate astea inseamna costuri.Dar daca tot va doriti, nu renuntati la ideea dvs.Va recomand sa cititi foarte mult despre cresterea unui papagal deoarece toti traiesc mai mult de 10 ani ceea ce implica o responsabilitate la fel de mare ca si cresterea unui caine.

    Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

