Urăsc 1 aprilie


Urăsc ziua de 1 aprilie, urăscu glumele proaste care se fac în această zi. Nu găsesc nicio explicație serioasă pentru această zi și pentru glumele de-a dreptul idioate pe care le fac unii în această zi.

Probabil mă veți considera conservator sau nașpa, cum spun unii, dar știu să țin la glumă, dar mențin o oarecare decență și limită pentru a nu jigni pe cineva.

Astăzi nu doar în viața reală avem parte de glume, ci și Google s-a apucat de glume, a lansat Google Nose, Gmail Blue, a anunțat că Youtube se închide pentru 10 și multe altele pe care nu am mai avut chef să le citesc, veți găsi detalii în presa de specialitate, cu siguranță.

Îmi plac mai mult glumele făcute în online decât cele făcute de prieteni, despre care prefer să nu scriu nimic. Cele din online arată un oarecare atașament emoțional între vizitatori și siteuri, adică relația nu se limitează la livrarea de conținut și servicii bune vizitatorului și furnizorul să-și obțină banii de pe urma vizitatorului, o depășire a acestei limite.

Ție cum ți se pare această zi? Îți place să faci glume de 1 aprilie? Îți place să ți se facă glume de 1 aprilie?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

