A venit primăvara!


În sfârșit a venit primăvara! Este cald, este soare, cerul este senin, este o vreme perfectă pentru a mă relaxa! Mă plângeam acum ceva timp că m-am săturat că a venit iarăși iarna, dar, din fericire, vremea s-a schimbat brusc și s-a încălzit, fiind o vreme adecvată acestei perioade calendaristice.

Este foarte cald afară, ieri am ieșit în tricou pentru că erau 20 de grade. Din păcate, această perioadă nu este lipsită de probleme. Nu mă afectează în mod direct, dar este trist să văd oameni care și-au pierdut casele din cauza inundațiilor. Încălzirea bruscă a vremii a dus la topirea rapidă a zăpezii și gheții și la umflarea debitelor râurilor și la ieșirea acestora din matcă. Consider că inundațiile ar putea fi prevenite de către autorități, dar nu prea le pasă lor de cetățeni. De ce i-a interesa pe ei că mai multe familii nu mai au unde locui din cauza inundațiilor, mai ales că acestea puteau fi prevenite prin niște îndiguiri sau niște decolmatări?

Din nou ajung la aceeași idee, m-am săturat de România și de nepăsarea autorităților și oamenilor de aici. De ieri, 1 Aprilie, au crescut din nou taxele și s-a introduse coplata, o nouă prostie românească – un fel de tarif legal al târfelor, mită legalizată. Nu înțeleg utilitatea coplății. Oricine a fost într-un spital public din România știe că fără să dai mită mori de viu. Din păcate, bunica mea suferă de cancer în stare agravată și de vreo 6 luni ai mei umblă prin spitale cu ea și mi-au povestit tot felul de chestii. S-a ajuns în halul în care și femeile de serviciu cer mită. Nu știu unde va ajunge România în ritmul acesta. Adio, țara mea dragă! 😀

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

